Пералік дакументаў, якімі неабходна кіравацца ў працы са зваротамі грамадзян

1. ЗАКОН РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 18 ліпеня 2011 г. № 300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб "

2. ДЫРЭКТЫВА ПРЭЗІДЭНТА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 27 снежня 2006 г. №2 "Аб мерах па далейшай дэбюракратызацыі дзяржаўнага апарату і павышэння якасці забеспячэння жыццядзейнасці насельніцтва "

3. УКАЗ ПРЭЗІДЭНТА РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 15 кастрычніка 2007 г. № 498 "Аб дадатковых мерах па рабоце са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"

4. ПАСТАНОВА САВЕТА МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 30 снежня 2011 г. № 1786 "Аб зацвярджэнні Палажэння аб парадку вядзення справаводства па зваротах грамадзян і юрыдычных асоб у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях, у індывідуальных прадпрымальнікаў"

5. Закон Рэспублікі Беларусь ад 28 кастрычніка 2008 г. № 433-З "Аб асновах адміністрацыйных працэдур"  (прыняты Палатай Прадстаўнікоў 02.10.2008, ухвалены Саветам Рэспублікі 09.10.2008)

6. Інструкцыя аб парадку вядзення справаводства па адміністрацыйных працэдурах у дзяржаўных органах, іншых арганізацыях (зацверджана Пастановай Міністэрства юстыцыі Рэспублікі Беларусь 07.05.2009 № 39)

7. Указ Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 26 красавіка 2010 г. № 200  "Аб адміністрацыйных працэдурах, якія ажыццяўляюцца дзяржаўнымі органамі і іншымі арганізацыямі па заявах грамадзян"

8. ПАСТАНОВА САВЕТА МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 23 ліпеня 2012 г. № 667 "Аб некаторых пытаннях работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб"

9. ПАСТАНОВА САВЕТА МІНІСТРАЎ РЭСПУБЛІКІ БЕЛАРУСЬ 16 сакавіка 2005 г. № 285 "Аб некаторых пытаннях арганізацыі работы з кнігай заўваг і прапаноў і ўнясенні змяненняў і дапаўнення ў некаторыя пастановы Савета Міністраў Рэспублікі Беларусь"